D.O.P. West-Vlaanderen schakelt over naar online dienstverlening vanaf 2 november

Dienst Ondersteuningsplan West-Vlaanderen  30/10/2020
D.O.P. West-Vlaanderen schakelt over naar online dienstverlening vanaf 2 november

Online dienstverlening

Zoals jullie ongetwijfeld al opgevangen hebben in de media, gaat het niet goed momenteel met de Corona-cijfers en moet iedereen nu hoogdringend zijn steentje bijdragen om de besmettingen in te perken.

N.a.v. de verstrengde maatregelen vanuit de overheid, passen wij onze dienstverlening daarom aan en schakelen vanaf maandag 2 november tijdelijk over op online dienstverlening via videocall of telefoon. Live gesprekken met cliënten en steungroepen worden voorlopig on hold gezet, maar proberen we waar mogelijk dus digitaal verder te zetten.  

Bij crisissituaties of in situaties waar het totaal onmogelijk is om online te werken kan, mits de nodige veiligheidsmaatregelen, een afspraak gepland worden op een D.O.P-contactpunt. 

Hoe verloopt een online gesprek?

De D.O.P-medewerker zal hiervoor contact met jullie opnemen. We proberen alvast onze dienstverlening vanop afstand zo goed mogelijk verder te zetten en hebben hiervoor de nodige ervaring opgebouwd tijdens de eerste lockdown.

Zit je nog met vragen of onduidelijkheden, neem dan zéker contact op met je D.O.P.-medewerker, het algemene nummer 0490/ 44 34 04 of via mail: info@dop-wvl.be

Hou moed en zorg goed voor jezelf en voor de mensen rondom jou.